2012 m. lapkričio 3 d., šeštadienis

I am back..

Keistas aš žmogus. Keistas ir visas tas blog'ų rašymas. Gal man tai patinka vien todėl, jog rašant blog'ą, jo išgražinimo galimybės platesnės, nei popierinio dienoraščio. Nemoku aš nei piešti, nei ką... o čia - įmeti paveiksliuką iš weheartit ir įrašo dvasia visai kita. Turbūt tai man labiausiai čia patinka. Todėl pajutau, jog noriu rašyti, nesvarbu, jog su tikslu, kad niekas neperskaitys. Nesvarbu, jog beveik neturiu tam laiko. Iš tiesų neturiu, tik labai ieškau būdų pabėgti nuo tikrų darbų. Tai taip pat vienas iš blog'o privalumų. Žinoma, šiuo metu lygiai taip pat sėkmingai galėčiau rašyti ranka į savo mikimauzo sąsiuvinį ir lygiai taip pat sėkmingai švaistyti laiką, bet tebūnie. Tikiuosi niekas iš čia ateityje minimų žmonių neužklys. Sugalvosiu jums slapyvardžius :P Tai taip pat bus smagu ^^

Taigi. Bandom rašyti savo istoriją.
Mintis.
Jausmus? Man visada sunku juos suprasti.

Ech...


Soundtrack: A-ha - Crying in the Rain // Some day when my crying's done I'm gonna wear a smile and walk in the sun

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą