2014 m. sausio 16 d., ketvirtadienis

Kompiuteriniai reikalai

Pastarąjį mėnesį net 67 neidentifikuoti asmenys parodė susidomėjimą ežiuku-rūke. Ir tai labai netikėtai neįtikėtina. Pajutau stiprų sugėdijimą dėl to. 

Tačiau įrašą turiu pradėti nuo tragiškos žinios - mano mielasis, nuostabusis, pats geriausias kompiukas "Miau" sugedo! Tai tikrų tikriausia katostrofa. Visą šiandieną praleidau parduotuvėje, kur jį pirkau, ir vaikinukas su 12-mečio veidu, kompiuteristui derančiais akinukais ir šiauliečiui derančia cepa ant kaklo (nors šie du atributai tarpusavyje visai nedera...) bei simpatingas vyresnio amžiaus dėdė su į uodegą suimta žilų plaukų kasa, narstė mano kompiuką "Miau" iš įvairiausių aspektų.... 

Iš pradžių viską darė taip pat kaip mano Liūtas ir brolis, o po to lygiai taip pat stebėjosi "kaip taip gali būti" (šaunuolis mano kompiukas "Miau" - taip stebinti sugeba tik tikras menininkas). Tada darė kažką ypatingo, kas užtruko kelias dešimtis minučių. Tada net bandė jį ardyti, tačiau paaiškėjo, jog manasis kompiukas "Miau" neįprastas ir šiuo aspektu - bevielio interneto plokštė buvo visai ne ten, kur tikėtasi... Tad galiausiai gavau užduotį persikelti failus į talpų išorinį diską... bepročiai. Nesuvokė su kuo susidūrė... Per maždaug dvi valandas perkėliau su mokslu susijusius reikalus bei nuotraukas. Į visa kitą numojau ranka... į savo nuo 2007 metų kauptą muzikinę kolekciją bei solidų skaičių "užgyventų" filmų... Viskas prapuls perinstaliavus windausus.. ir net neaišku, ar tai padės mano vargšui sergančiam kompiukui "Miau"!!!

Moralas be galo paprastas, toks paprastas, jog nuolat pamirštamas:
brangik tai ką turi, kol turi, o ne kai prarandi tai. 

Vis dėto, šiuo atveju sąžinė manęs negriaužia - visada branginau savo kompiuką "Miau" ir aršiai gyniau jei tik Liūtukas ar brolis bandydavo jį užgaulioti... Šmikiai.


O dabar rašau iš baisingo baisingo brolio laptop'o... Jo klaviatūra išdėstyta kvailai, nuolat lenda visokie nesąmoningu update'ai, kurių aš nesuprantu, niekas nesiskrolina į apačią taip kaip man reikia (ne per greitai ir ne per lėtai, žinoma), interneto puslapiai neatsidaro taip kaip reikia (ir nesiskrolina iš viso!), netaisomos lietuvių kalbos klaidos (ir dabar visi sužinos, jog ištikrųjų visai nemoku rašyti >.<), jį sunku laikyti ant kelių (nes tešlius yra) ir čia nėra jokių jokių mano nuotraukų ar kitų svarbių fail'ų!

Noriu savo kompiuko "Miau"!!! 
Sveiko.


Soundtrack: Electic Light Orchestra - Don't Bring Me Down (toje parduotuvėje bent puikusis M-1 plius) // No no no no, u-uuu

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą