2014 m. rugsėjo 5 d., penktadienis

10. Tiūtė

2014 m. rugsėjo 5 d.

10. Tiūtė

Taip, tai Vilniaus miesto viešasis autobusas.
Taip, jame kabo tiūtė

Tik kokia jos patekimo ten istorija taip ir lieka neaišku...
Ar tai dramatiškas atsisveikinimas, ar tiesiog netyčinis palikimas, ar paauglių išsidirbinėjimas?... Nežinia.

Įdomu būti sužinoti, ar vairuotojas ją nukabino po darbo dienos? O gal net nepastebėjo, kad ji atsirado? Išvargęs ir prislėgtas kasdienių rūpesčių, kasdienių išgyvenimų... Būtų labai liūdna. Manau, autobuse kabanti tiūtė bent vienai akimirkai gali sukelti šypseną. :)

O mama visada sakydavo, kad aš buvau didžiausia verksnė  iš visų keturių vaikų. Aš manau, kad jai taip tik atrodė, nes buvau pirmas jos vaikas ir viskas kas atrodė hiperbolizuotai. Liūtas mano, kad niekuo nuo to laiko nepasikeičiau ir toliau esu didžiausias jam žinomas verksniukas. Miela. 

Soundtrack: Motörhead - Born to Rise Hell // What are you waiting for?
What do you think you were created for?

1 komentaras:

  1. Kiek daug įrašų esu praleidusi tavo blog'e ;o Bet tuo pačiu smagu atradus laisvą vakarą atklysti čia ir užtrukti kiek ilgiau nei įprastai ;)
    Turiu pagirti tavo mintį su nuotraukom. Aš pati irgi nesu fotografė, nors į kitų darytas nuotraukas įdomu pažiūrėti. O dar įdomiau būna tada, kai pats kūrėjas pasidalina mintimis apie ją. Taigi, labiausiai man patinka, kad prie kiekvienos nuotraukos prirašai ir istoriją, ar tai būtų žaislų atsiradimo, ar sieninio kalendoriaus, ar paprasčiausios 'tiūtės' istorija...viskas skaniai susiskaito čia ;)
    Ir aš tikrai tikiu, kad atrasi kiekvieną dieną po vieną objektą, vertą minutėlės dėmesio :)

    AtsakytiPanaikinti