2014 m. rugsėjo 28 d., sekmadienis

33. Karlsonas

2014 m. rugsėjo 28 d., sekm.

33. Karlsonas

Žinau, kad mano nuotraukos nuobodžios. Praėjo dar tik 33 dienos, o man jau ima viskas nusibosti, Tačiau tai jau daugiau nei maniau ištversianti... 

Kai pamatėme šį bičiuką ant vienos bibliotekos stogo abi su mama kiek sutrikome ir nevalyvai dėjome žingsnį atgal. Tada paėjome kelis pirmyn, vėl atgal ir galiausiai mama pirma išsitraukė fotoaparatą. O aš galvojau apie tai kaip jos močiutė mane mokė visada vaikščioti išdidžiai pakelta galva. Ji buvo be galo elegantiška moteris. Visada norėjau būti kaip ji. Deja, man taip neišeina. Dažniau būni šiurkšti ir kerėpliška. Ir galvą paprastai esu nukarinusi, akis paslėpusi po akiniais nuo saulės, kad niekas per daug nekreiptų dėmesio. Tačiau bet kurio miesto stogai dažnai pateikia štai tokių netikėtumų. Vien dėl jų verta bandyti pakelti akis aukštyn.

Pakilios naujos savaitės...

Liūtas: - Mažiukai, man baigias maists, ką daryt?Dar ne, bet jau tuoj...

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą