2014 m. rugsėjo 1 d., pirmadienis

Nauja apklausa -->

Visų pirma sveikinu su mano mėgstamiausiu metų laiku - Rudeniu ^^
  
Antra - dėkoju visiems atsakinėjusiems į pirmą apklausą. 

Rezultatai tebelieka tokie pat mane nustebinę, kokie buvo pačioje apklausos pradžioje.

Išaiškinote man, jog labiausiai mėgstate dienoraščių tipo blog'us apie asmeninius bloger'ių išgyvenimus. Šie blog'ai surinko 69% balsų.

Žavu. Dabar galvoju, kad galbūt čia slypi ir serialų sėkmė - žmogams patinka stebėti svetimas dramas ir pamiršti savas? Bet čia nieko blogo. Tiesiog keista. :) 

Antroje vietoje liko super-duper blog'ai apie viską. 
Su daugybe straipsnių tipo įrašų iš įvairių sričių. 
Šie blog'ai surinko 26% balsų. 
Daug, tačiau faktas, kad iš manęs nieko panašaus negalima tikėtis. a) per mažai išmanau;
b) per daug tingiu;
c) turiu per mažai laiko ir gyvenimų :)

7% balsų gavo teminiai blog'ai apie kokį tai nors realų amatą, hobį, ar kitą reikalą. Kaip pavyzdį buvau pateikusį kulinariją. Prie jos ir lieku. Faktas, kad tam reikia didaus atsidavimo ir meilės analizuojamai temai. Vienas didžiausių mano gyvenimo liūdesėlių, jog tokios temos dar nesu atradusi. Kitaip tariant - vietos po saule. Bet apie tai gal kitą kartą. Kol kas sveikinam Beatą ir visus beačiukus ^^

Blog'ai apie žaidimus, ar visokias kitokias fantazijas taip ir liko be balsų. Vargšė ledinė arbata, vargšai Liambos, Mirnos, Eleanoor buvę ir naujas Chadės blog'as apie superpanelę. Tačiau faktas, kad tokie blog'ai turi tūkstantines peržiūras man taip ir lieka mįslė o.O Kažkur galai vis tiek prasilenkia :)

bacdbacd

Naujoje apklausoje klausiu apie tą po kiekvienu įrašu sekančią skiltį soundtrack

Mane nuolat ir visur lydi muzika. Anksčiau ištisai sukosi music.lt susikurtas grojaraštis, tačiau šią vasarą... juos supakavo, taip tariant. Ten nebegalima klausytis dainų. Bloviau, kaip zuikį pagavusi. Tikrai. Dabar klausytis muzikos tapo kiek sudėtinga. Youtube užknisa savo reklamom, be to ten kurti grojaraštį nėra patogu, o ir žiūrėti visą video klipą užsinori... Be to nemanau, kad yra dainų sumaišymo funkcija. Užknistų visada klausytis tų pačių dainų pagal tą patį eiliškumą... Kompaktai labai apkrauna kompiuterį, juo sunkiau dirbti. Tačiau muzika vis tiek visur ir visada tebelydi. You see? He lives in you... Liūtas man pažadėjo pažiūrėti kartu Liūtą Karalių ir jis to pažado laikysis!

O jus kviečiu užpildyti apklausos laukelį dešinėje. 
Nieko rimto, man tiesiog šiaip įdomu. Didelės analizės iš to nedarysiu. Net išvadų! :) 
Net pranešu, kad ši apklausa neturės jokios įtakos soundtrack skiltelės ateičiai.
Labai motyvuoja, ja? Bet man tikrai įdomu. Ir tikrai tiesiog šiaip. ^^

Ir dar!

Man vėl užplaukė noras sukurti Lunai atskirą pašto dėžutę. Galite nuomones ir komentarus siųsti tiesiai ten:

lunalight.eziukasruke@gmail.com

Bus lengviau atrašinėti. O tai dabar vis suku galvą kaip tai padaryti. Juk jūs negaunate pranešimų į el. paštus, kad atrašiau į jūsų komentarą po įrašu. Taip ir blaškausi tarp dviejų SP ir visiško neatrašymo ^^" Gal dabar būsiu pavyzdingesnė :)

Gražios ir šventiškos dienos visiems švenčiantiems :))

Tegul tradiciškai šią dieną duodami pažadai sau, šiemet išsipildo bent 60% ;)


Soundtrack: Vytautas Kernagis - Nuo mano lango // Per visą naktį lyg šiltą paukštį nešu ištiesęs
Tokį vienintelį, vienišą tokį savo švelnumą

2 komentarai:

  1. Ot, o aš galvojau kažkada nuėjus į music.lt, ko nei viena grupė man neatsidaro, na atsidaro, bet nerodo dainų... Galvojau, kad užlagino... Pasirodo čia rimtai viskas... Na, o kodėl neatsisiuntus dainų į telefoną? Paleidi maišytai dainas ir groja sau :) Aš taip darau, nes dabar neturiu savo nuosavo, veikiančio normaliai kompiuterio ir apskritai nenaudojau aš jo, net kai ir turėjau. Telefonas mano draugas nr 1. :D
    O, dėl pašto, tai nežinau. Aš jo nenaudoju. Aš puikiai matau visus komentarus 3 bloguose į kuriuos užeinu kasdien ir vienas iš jų yra tavo. Tai vat. Kažkaip pašto nereikia - tikri sekėjai tave patys susiras :D O, jei rimtai, be juokų, tai dalinuosi ir savo paštu (jei užplauktų noras man ką nors parašyti) ivetaged@gmail.com
    Sveikinu tave įžengus į mylimą rudenį ir linkiu daugiau laimės, nei margų lapų ant medžių :))

    AtsakytiPanaikinti
  2. Dėkui už mielą komentarą, Chade ^^ Atnaujinti dainas telefone man visada labai sunki užduotis, tam reikia daug laiko... Kol ten viskas susikelia, o kur dar pats dainų siuntimas... Jaučiuosi labai blogai tai darydama. Piratavimas man rimtas nusikaltimas. Su filmais kažkaip kitaip. Tą atsakomybę perima Liūtas, tačiau dainos... Be to kai žiemą perinstaliavo kompiuterį dingo visos mano turėtos dainų "santaupos". Viską reikia pradėti iš naujo. Labai sunku tam ryžtis.. Bet dėkui už tai, kad stengiesi padėti ;) Labai smagu.

    AtsakytiPanaikinti