2014 m. spalio 16 d., ketvirtadienis

51. Mamos užrašai

2014 m. spalio 16 d., ketv.

51. Mamos užrašai

Mūsų mama turi begales įvairiausių užrašų. 
Užrašų knygelių, kartono kortelių, sąsiuvinių ir paskirų jų puslapių su įvairiausiais dalykėliais...

Vastybinių valiutų sąrašai, Lietuvos Raudonosios knygos gyvūnų, augalų sąrašai, popiuliarausių (tuometinių) žurnalų vyriausieji redaktoriai, savaitės dienos dešimtimis kalbų, nacionaliniai įvairiausių šalių valgiai, paukščiai, augalai.... 

Ko tik ji neprisigalvodavo... 
Visai kaip aš. Tiksliau, aš visai kaip ji. 
Įvairaus plauko užrašų knygelių pilnos pakampės. 

Tačiau viena grupė mamos užrašų šiandien mane ir prajuokino, ir nustebino, ir kiek šokiravo.
Skyrelis vadinosi "Automobiliai". Normaliai. Kažką panašaus jau esi mačiusi, tačiau kas iš tiesų slėpėsi po ta antrašte... Ogi, garsių Lietuvos žmonių vairuojamų (bent jau taip supratau) autombilių markės! :D Pasirodo mano mama tikras paparacis :D Šelmė. Įdomu ir tai, kad nors užrašams, matyt, bent 10-15 metų, negausiame sąraše esančios įžymybės iki šiol žybsi pramogų/sporto pasaulio Olimpe. Žavu. 

Sese2 Lunai: - Kokie tavo gražūs plaukai... ir aš tokių noriu. Tavo daug gražesni plaukai nei mano.
Brolis: - O mano plaukai? Tu pažiūrėk kokie gražūs. Šiandien apsikirpau.
Sese2: - Ne, tavo plaukai durni. Mano gražesni už tavo. ^^

Soundtrack: HIM - Gone With the Sin // I crave for your scent sending shivers down my spine


4 komentarai:

  1. Hehehe, smagu, kad radai tokią užrašų knygelę. Net pavydas užėjo, man įdomu pasidarė :D Labai mielas įrašas, kaip visada. Laukiu kitų ♥

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Smagu, jog ne tik man smagu :)) Dėkui labai už komentarą. Jie visada labai laukiami, nors ne visada sulaukia atsakymo atgal ^^'

      Panaikinti