2014 m. lapkričio 10 d., pirmadienis

Iššūkiai

Nuostabu...
Kol prisiruošiau rašyti pamiršau du iš trijų punktų, apie kuriuos turėjau rašyti.
Žavu, Luna. You go...

Pradedant nuo to ką prisimenu, tai nepamenu kaip radau, tokį puslapį-blog'ą-naujienų portalą, kuriame buvo straipsniukas apie 30 iššūkių 30-čiai dienų. Buvo įdomu peržvelgti ir dar smagiau pamatyti, jog iššūkis "Kiekvieną dieną padaryk po nuotrauką" įvardytas kaip "hard". Je, beibi.
Vadinasi buvau visai kieta su tom savo 50-čia dienų! 

Šiaip iš to sąrašo būtų labai smagu įvykdyti tokius iššūkius kaip:

#1 - kiekvieną dieną parašyk kam nors "aš-tai-mėgstu-tavyje" raštelį/žinutę/el.laišką.
Taikinys be abejo Liūtas, tačiau aš jam ir taip visada pasakau, kai tik jis padaro ką nors, kas man labai patinka. Pavyzdžiui, vaflius iškepa... noriu vaflių...

#7 - kiekvieną dieną išbandyk naują receptą.
Žinoma, be abejo, tikrių tikriausiai būtų labai smagu, tačiau... šiuo metu labai labai intensyviai taupome. Aš Kalėdoms, abu su Liūtu - teisėms ir mašinai bei begalei kitų reikalų. Tad kol negausiu savo nusistatytos vertės atlyginimo, tol nieko nebus... 

#12 - kasdien perskaityk po knygos skyrių.
Negaliu perskaityti tik skyriaus.... visada "suėdu" pusę knygos ir kitą dieną (tiksliau tą pačia dieną tik po trupučio miego) atrodau kaip zombis... be to, šiuo metu turiu skaityti mokslinę literatūrą ir rašyti baigiamąjį darbą... Žinoma, tai reiškia, kad neskaitau nieko iš vis... bet - ša. Tai slapatis.
#23 - kasdien atsikelk anksti.
Jau tokia misija neįmanoma, kad galiu ir apsiverkti. Tačiau kaip būna gera, kai dėl kokių nors priežasčių būnu tiesiog priversta atsikelti anksti... tada tiek daug visko spėji, kad net pačiai keista. 

Apskritai visi tokie iššūkiai yra labai žavūs. Tas pradinis užsidegimas ir entuziazmas. Optimizmas. Atrodo, jog turi papildomus plaučius kvėpuoti. Po to kažkas spragteli ir viskas užstringa. Imi tai daryti per prievartą, be 5 minučių vidurnakčio, bėgdama paknopstomis, kaip Pelenė iš baliaus. 
O jau tada du keliai - arba susimauni ir viskas taip ir baigiasi (tyliai arba labai dramatiškai);
- arba perlipi per save ir po to savimi labai didžiuojiesi. 

To antro daikto nelabai esu patyrusi. Todėl baisoka dar kada nors imtis panašių iššūkių. 
Juk pačios matote, kiek daug visokių "bet" mano "planuose". 
Kiek daug ilgos tylos tarpų ežiuko archyve. 

Ir vis dėlto, esu kompiuteryje išsisaugojusi kelis paprastesnius blog'o iššūkius. 
O jeigu... atvejui.





Tačiau esu daug apie tai galvojusi. Juk tai taip būdinga Lunai - daug galvoti ir mažai veikti.
Ir priėjau išvados, jog kol būsiu viena nieko nebus. Reikia kompanijos. Tokiu būdu tokie dalykai turėtų veikti. Tiksliai žinoti, jog būsi prastesnis už kažką, jei neįkelsi įrašo... Jup. 

Taigi iškilmingai pareiškiu, jei atsirastų norinčių imtis kurio nors iš šių reikalų visai sutikčiau.
Na, gerai sutikčiau. 

Net jei neturite savo blog'o - juk būtų galima tiesiog pridėti komentarą prie Lunos įrašo su savo "penkiais mėgstamiausiais valgiais". 

Uf... kaip sunku dalinti pažadus. 

Soundtrack: Black Veil Brides - Goodbye Agony // And then I see that even angels never die

7 komentarai:

  1. Linkiu didelės sėkmės taupyme, nes žinau, kaip tai sunku. (Bent jau man sunku) ... Ir aš nelabai supratau.. Nori daryti tuos iššūkius neviena? Juk tada Ežiukas - rūke neteks savo savitumo ir kažkaip nebetaip bus.. Bet turbūt aš netaip viską čia supratau. :DD

    AtsakytiPanaikinti
  2. O kodėl manai, kad neteks savitumo? Spėju, ar bent taip įsivaizduoju, jog prie įrašo prisidėtų nuoroda į kitą blog'ą (atsakantį į tą pat iššūkį), arba būtų tiesiog daugiau komentarų, su savais žmogų atsakymais į dienos iššūkį.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Manau, kad taps reklamos blogu (turiu omenyje nuorodas į kitus blogus), bet jei žmonių nuomonės bus komentare, tai tada gerai. Tau bus įdomiau palyginti kitus su savimi.

      Panaikinti
    2. Ir dar... O, jei tavo būsima kolega iššūkį atliks įdomiau, geriau, tai skaitytojas gali mest Ežiūką ir peršokt ant kito... Kaip čia pavadint... Konkurencija prasidės... Bet čia, tik aš taip manau.

      Panaikinti
    3. Aš taip giliai nekapstau, miela Iveta :D Be to, kaip tikra pesimistė, nuo pat pradžių žinojau, jog niekas vis tiek nesureaguos ;)
      O konkurencija nėra blogas dalykas - tik į sveikatą.

      Panaikinti
  3. Čia turbūt mane paveikė ekonomikos pamokos, nes per jas mes turim viską labai gerai apsvarstyt iš visų galimų pusių. :D
    Ateis dar laikas, daugiau žmonių atkreips dėmesį. :D (kas laukia - tas gauna).
    Žiūrint iš kurios pusės pažiūrėsi į konkurenciją. Visko gali būt. :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Na, mano svarstymai paprastesni :) ir apskritai būna tik iš geros pusės. Blogosios pusės apsvarstymams turiu Liūtą ^^
      O ežiukožrūke skaitytojai jau, manau, nusistovėję ir iš oro jų daugiau neatsiras. Ypač kai aš nelabai ir dedu į tai pastangų.

      Panaikinti