2015 m. sausio 28 d., trečiadienis

Esi ką matai? arba Luna vaidina psichologę

Dienomis, kai vis dar buvo savaitgalis, po bespalvės pliurzės už lango vėl švelniai prisnigo.
Man visada mieliausias būtent toks sniegas - paslepiantis nesvarbu kurio metų laiko purvą. 

Romantiškai vakarieniavome su Liūtu. Romantiškai, nes per Kalėdas gavome dovanų žvakę. Tačiau tokią labai kitokią - ne, kokią išpuoštą ir įmantrią, kad gaila uždegti, o gana paprastą ir jaukią. Tad jos visai negaila ir per kiekvieną vakarienę ja džiaugiamės ^^

Kadangi Liūtas gamina, aš ploviau indus. Jis sukinėjosi šalia vaidindamas mane. Visada juokiasi iš to, jog kai jis plauna indus, aš stoviu šalia ir nieko neveikiu. Ale, tikrinu, ar gerai išplovė, nors iš tiesų man tiesiog gaila palikti jį vieną. Tai tarsi kokia išdavystė - kai jis plauna, o aš nueinu linksmintis, t.y. prie kompo (ir nesvarbu, ar dirbti, ar į MA). 

Taigi, tą savaitgalio vakarą, kai aš ploviau indus, o jis sukinėjosi aplinkui, netikėtai pareiškė:
- Kažkas ant visų mašinų nupiešė subines

Kiekvieną kartą kai jis iš lempos, taip netikėtai pasako kokią nors nesąmonę, manau, jog meluoja. 
Kiekvieną kartą tai būna tiesa. 

Nepatikliai prieinu prie lango. Žvelgiu į orandžine šviesa aplietas mašinas.
- Čia ne subinės, o paukštukai, - kietai suspaudžiu lūpytes ir grįžtu prie indų. 

Frazė "you are what you..." turi daugybių daugybę variantų ir aš net neabejoju, kad vienas iš jų "you are what you see in silly things" ar kaip nors panašiai. Tad šįkart nusprendžiau geriau būti paukštuku, o ne subine. O kuo būti labiau sekasi jums? :D


P.S. Taip - variantas "papai" taip pat buvo Liūto mintyse :))

Soundtrack: Lana del Rey - Big Eyes // Was I wrong to go on like a little fool?
It's amazing what women in love will do

2 komentarai:

  1. Man, tai primena sujungtus antakius... Kaip kažkada kažkas pašiepė mano klasioką:
    - Nuo kada jie kartu?
    - Kas?
    - Tavo antakiai. :DDD

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Je, dar vienas smagus ir netikėtas pastebėjimas.

      I like it! :))

      Panaikinti