2015 m. kovo 23 d., pirmadienis

Pavasaris...

Įdomu, kiek blog'ų seku? Tik dabar (kai neturiu interneto) ryšio apie tai susimąsčiau. Žinoma, svarbesnis klausimas, kiek iš jų aktyvūs, tačiau gana drąsiai sakau, kad mažiausiai keturiuose iš paskutinieji įrašai (tai reiškia skaityti šiandien) šlovina pavasarį...


O man iš siaubo stingsta visi skysčiai organizme. 
Akys sunkios nuo nemiegojimo, nuo blogo miego, nuo košmarų ir alergijos. 
Oda sausa ir byra nuo manęs velniop...
Širdis tai savo ritmu veržiasi lauk, tai stingsta kartu su krauju. 
Karts nuo karto nesutramdau aimanos, ašarų ir keiksmų. Tiesiog taip. 
Tiesiog gatvėje. Tiesiog, kai manau, kad niekas negirdi.
Šeštadienio vakarą Liūtas tekinas bėgo į miegamąjį raminti mano verksmo. Pamanė, kad vėl susapnavau košmarą. O man tiesiog nepakeliamai sunku būti su savimi. 

Vos tik lieku viena. Vos tik atsiveriu tą nelemtą word dokumentą "1 skyrius". 
1 skyrius! Aš net pirmo skyriaus dar nė velnio neturiu!

Magistro darbo įteikimo terminas nenumaldomai artėja, o aš niekaip nerandu jėgų į jį įsivažiuoti. Dar net nesusipažinau su būtina literatūra, o kur dar visokie grybukai, kurie netikėtai išlenda netyčiomis. 
Nuotraukos priedams neparuoštos, lentelės neparuoštos, literatūra neperskaityta, žemėlapiai neparuošti, garso įrašai neiššifruoti... Nieko nieko nieko. Tuščia šiuo klausimu visur ir galvoje, ir mintyse, ir pačioje sieloje. 

Bandau priminti sau, kad rašyti tokius rašto darbus labai įdomu. 
Tai tarsi detektyvo narpliojimas. Dėliojimas atskirų puzlės dalių iš skirtingų šaltinių, tačiau niekas neveikia. Galva neveikia. Mintys blokuoja, bet kokią informaciją susijusią su šiuo reikalu. 

Pavasaris man be galo blogas ženklas. Tai ženklas, kad iš "dar daugybė laiko" liko "jau nebespėsiu". 
Nežinau prie ko tai prives, tačiau tikrai nebematau savęs kukliai pozuojant su magne cum laude
O metai su puse to siekiant praėjo labai puikiai. Ir galų gale vis tiek lieka tik šūdai ir tamsa. 

Tad kiekvieno laimė mane truputį gniuždo.
O kiekvienas Liūtiškas apkabinimas ramina trumpiau, nes dalį apkabinimo pasiglemžia išgąstis, kad tuoj tas apkabinimas baigsis ir nerimas bei baimės vėl viską aptemdys. 

Nepamainomas tokiai nuotaikai atspindėti paveikslas ir soundtrack'as:


6 komentarai:

  1. Luna!! Tai tu iš superpanelės.. :D Aš ne į temą, bet kiek laiko jau nežaidi?
    (Mano sp, buvo pavadinta Šerlina, prieš tai 123aauusteja) :D

    AtsakytiPanaikinti
  2. Sveika, Dark Heart/Šerlina/123aauusteja :D

    Labai nesmagu pripažinti, tačiau atmintyje neišlikę jokių užuominų apie tave... :/ Tai tikrai labai keistas jausmas, kai žmogus sveikinasi su tavimi kaip su senu pažįstamu, o tu tik apgraibomis nutuoki kas jis ^^" Tačiau tuo pačiu tai ir savotiškai malonu :)

    Superpanelės, kaip superpanelės, nežaidžiu, nuo tada kai buvo suteikta galimybė perkelti (beveik visą) ten esančią mantą į Mados areną. Vadinasi nuo gruodžio... šiaip tebeužsiimu tais barbiškais reikalais pilnu pajėgumu :D

    Beje, žiūrinėjau tavo blog'ą. Labai profesionaliai padirbėta su dizainu. Labai. Ir daugelis nuotraukų labai puikios, su normaliu apšvietimu ir kokybe. Tačiau tekstai skystoki... tad kol kas prie sekamų neįtraukiau..

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Žinau, tekstai LABAI "skysti". Na, manau bėgant laikui viskas bus gerai. :D
      O jeigu nori - galiu ir tau padaryt dizainą. Ir tamsų, ir šviesų, ir linksmesnį kokį.. :D ( kreipkis į seilutee@gmail.com ) ^^
      O šiaip man tu įsimindavai dėl gerų post'ų forume. Buvau užklydusi vėl į SP forumą - nieko nebeliko. O juk tada (2011,2012) mūsų buvo tūkstančiai. Dėl šio žaidimo suvokiau - kas yra aprangoje gražu, o kas ne.
      Beje dar prisimenu šias nares: lingelę, viva, perlita... (Kuri jau nežaidžia 4 metai) , lunalight (tu), badtime.... :D

      Panaikinti
  3. Oh... Pavasaris ir man būna visada labai sunkus. Kažkaip nusimokau dažniausiai... :/ Sėkmės tau! :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Žiūriu, kad prie sekamų tinklaraščių yra ir Ežiukas rūke. Labai keista, dar nei karto čia neskaičiau nuo pridėjimo. O gal skaičiau tik neprisimenu? Iš įrašų kiekio suprantu, kad esi „užkietėjusi“ rašytoja (tikriausiai taip būtų galima pavadinti). Visų tikrai neperskaitysiu, nes tikrai turiu begalės kitos veiklos, kuri yra nereikšminga, bet mane tenkina. Tiesiog perskaičius kelis tekstukus supratau, kad mane išties labai žavi tavo įrašai. Sėkmės! Taip ir toliau :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Dėkui labai už įvertinimą, nors "užkietėjusios rašytojos" tikrai nenusipelnau. Nebent "įrašų kaip romanai, kuriuos tingi skaityti vos pamatęs" titulo ^^

      Panaikinti