2015 m. lapkričio 2 d., pirmadienis

IRON MAIDEN gros Kaune!

Prieš 8 minutes. 

Skambina Liūtas iš kariuomenės:
- Na, mažiukai, tai kaip tavo dienelė praėjo?
- Gerai gerai... darbe... IRON MAIDEN!!!! Mažiukai, IRON MAIDEN atvažiuoja į Lietuvą! O dieve... A. A. A. Iron Maiden, Mažiukai, oi, aš tuoj apsiverksiu. Oi, jau apsiverkiau. 

Juokiasi:
- Tai kas dabar bus?
- Kas bus, kas bus? "Iš kur bapkių gaut" bus. Iron Maiden, Liūtukai, tu jauti? 

Ir te bus ši didinga akimirka amžiams įrašyta interneto istorijoje.

Ačiū music.lt už nuostabių nuostabiausią naujieną! 

Ir kaip gerai, kad bilietus pradės pardavinėti po gimtadienio :D
Yra šansas "užsidirbti" per tą laiką ^^

Gali būti, kad birželio 23 d. bus diplomų įteikimas.
Bet kam rūpi - būsiu Kaune :D




1 komentaras:

  1. Lunukai, sveikinu su gimtadieniu! Žinai, man būtų labai faina prisidėti prie bilietų pirkimo, nors šiek tiek. Jei, tik tu man leisi, tai būtų mano gimtadienio dovana tau. :3 Ką manai? (Brūkštelk man kur nors į pm). ;D

    AtsakytiPanaikinti