2016 m. sausio 8 d., penktadienis

2015-tieji

Labas.

Kaip praėjo jūsų Naujieji metai? Kiek ir kokių pažadų sau davėte? :)

Manieji buvo jaukūs, kiek pasimetę, maži, tačiau vis tiek geriausių draugų kompanijoje.

Trejus metus prieš tai visi draugai darydavome savo metus apibendrinančius pranešimus. Šiemet tokio susitarimo nebuvo ir nors galvojau apie tai, iniciatyvos priminti nesiėmiau. Tik savo mylimajam pasiguodžiau, jog tai būtų pranešimas apie blogiausius metus iš tų pastarųjų ketverių... Metai kai neatidaviau nei vienos intelektualinės skolos, kai nieko gero nenuveikiau ir tik apsikroviau daugiau nepabaigtų darbų. Metai, kai žemė nuolat slydo iš po kojų, kai atrodė, jog nuolat skęstu. 

Tačiau nebūna nakties dangaus be žvaigždžių. 

Ir šiandien visą dieną į galvą lindo mažučiai nutikimai, kurie buvo mieli, šviesūs, įkvepiantys. 

Kaip kovą su klasioke ėjome į Bryan'o Adams'o koncertą ir kaip ji džiaugėsi ne tik tuo, jog per mane ten nuėjo (nes viena nebūtų pasiryžusi), bet ir mano koncertinės patirties dėka užimtomis puikiausiomis vietomis koncerto stebėjimui ^^

Kaip gruodį Profesorius pasakojo apie rytus, kai sūnus uždeda kokį repo albumą, o jis sau kartoja: 
- Kentėk, čia lietuviškai, kentėk. :D
Ir pripažino, jog tai šioje muzikoje ir yra nuostabiausia - ji kuriama lietuviškai.

Kaip gegužę su Liūtu pusryčiavome senamiestyje po dviejų naktų be miego ir didžiavomės vienas kitu jas įveikę.

Kaip liepą draugai aiškino kiekvienam naujam žmogui jų mašinoje, jog jie turi tokią krūvą diskų, nes aš jiems išaiškinau, jog pirkti ir remti savo mėgstamo atlikėjo kūrybą yra vienas geriausių jausmų pasaulyje ir kiekvieno mylinčio muziką pareiga. 

Kaip spalį plyšau iš pasididžiavimo kai mano Liūtas tarė priesaikos Tėvynei žodžius.

Kaip balandį atėjo vyras siūlyti televizijos ar kažko ir paprašė pakviesti ką nors iš vyresnių... Duh. 

Ir kaip Liūto brolis nusprendė nestoti į magistrantūrą vien tam, jog išvengtų kariuomenės, po jo pasakojimų apie tarnybą ^^

Kaip Naujųjų išvakarėse 18-metis Profesoriaus sūnus paklausė, ar negalėtų sutiktų Naujųjų su mumis ir pernakvoti, nes draugas pavedė, o kitą rytą rašė kitai bičiulei iš VU ar negalėtų užeiti arbatos, nes ir kitas draugas pavedė po valandos kai iš mūsų išvažaivo, o jam šalta ir autobusas namo tik po valandos. Ir tada supratom, jog esam labai patikimi ir šaunūs draugai, nors 18-mečiui imame atrodyti nuobodūs seniai :D


Kaip rugpjūtį susitikome su Chade (nors žinojau, kad susitikti su manimi yra neįdomiausias dalykas pasaulyje, bet juk ne man dėl to mažiau smagu :D ).

Ir kaip Liūtas pasiūlė visą naktį žiūrėti Hario Poterio filmus, kai paskutinį kartą nežinojau, kodėl apsiverkiau. Nors pats jų nemėgsta ^^

Daugiau nebepamenu. Bet dar viskas gerai, jei randi džiaugsmo, net kai suvoki, jog aplink pelenų trupiniai. 


Na, šįkart tikrai labai reikia g e r e s n i ų metų ^^

Soundtrack: Gary Jules - Mad World // And I find it kind of funny, I find it kind of sad...

6 komentarai:

  1. Labai įdomūs metai. Žinai, prisiminiau, kaip važiuojant po stovyklos namo, mama manęs paklausė apie tave. Jos klausimas buvo apie metus. O aš, kaip visada liepiau jai spėti. :D Gal net nesakysiu koks spėjimas buvo. Labai jau panašiai su tuo vyru, kur televiziją siūlo. :D
    Irrrr.. Kaip gali būti susitikimas su žmogumi neįdomus? O dar ypač su tuo, kurio mintis skaitai, nes jos velniškai įdomios? :D Kažkaip nesąmoningai skamba. :D Tei va. Irr... Nemanau, kad tam 18 metų vaikiui atrodot seniai :D Man vis dar 17, o seniais studentus pavadinti, net liežuvis neapsiverstų:D Kaip ir viską pasakiau...gal

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Iš manęs Žilvinas dar nebaigė šaipytis, jog kai buvau 22 kine paprašė tapatybės kortelės, kai ėjau į n-13 filmą... Jaučiu ir kai kada nors lauksiuosi piktinsis praeiviai nėščia nepilnamete... Ot, smagiai duočiau kam nors į snukį, jei tik prasižiotų - nėščiom juk galima, jos padidinto jautrumo :D O į snukį dar niekam nesu davusi.

      Neįdomus, nes mes nelabai ir pabuvom iš tiesų susitikusios. Man patinka rašyti, ne kalbėti. Tiesiog toliau tikiuosi, jog iš stovyklos radai ką prisiminti, ko pasisemti ir išmokti ;)

      Aišku, atrodom seniai :D Daugelis mūsų kompanijos bičiulių studentai jau 5-6 metus, o Gedui šiemet 30! Jauti? Trisdešimt! Mano mama tokio amžiaus jau buvo keturis vaikus pagimdžiusi. O Liūto amžiaus - tris. Man galva neišneša, kad jau kerpa laikas uodegas būti suaugusiais, o aš taip nenoriu... Nu, žiauriai. Šiandien autobusų stotelėje valiau plyteles batais ir stačiau le fortą iš nugremžto sniego ir galvojau, jog man irgi tuoj trisdešimt, bet bene ramiai ir oriai stovėsi? Nah... Žodžiu, šitai temai reikia atskiro įrašo ^^

      Panaikinti
    2. Atleisk, bet aš žiauriai suprantu Žilviną. Pati krizenau kokias 10 minučių, net dabar rašyt sunku, nes nieko nematau per ašaras :DD
      Snukio daužiusi neesu ir aš, bet jau teko vienam vaikinukui rauti plaukus nuo galvos. XD

      Kur pabendrausi, kai reikia: kasti, rausti, ieškoti, valgyti, miegoti ir dainuoti :D O dėl rašymo, tai ir man labiau patinka rašyti, nes kai kalbu - nusikalbu. Tada gėda pasidaro ir geliausiai iš viso tyliu.
      30? Pfff... Čia dar mažai. Kai bus 45 tada jau bus žengiantis į senumą. O dabar pats jėgų žydėjimas.
      BET gi faina likt širdy vaiku. Kažkur užmačiau frazę, kuri skelbė, jog jei mokėsi bendrauti su vaiku, tai mokėsi su visais. O jei suaugęs turi vaiko dalį savyje, tai super gi :D Eina susišnekėt su juo normaliai tada.
      P.s. tikiuosi nenusisiųs vėl kelios tokios pat žinutės. Labai neestetiškai atrodo, kai reikia pašalint :s

      Panaikinti
    3. Buvo progų pabendrauti ne viena, tik aš nedrįsau :DP

      30 gal dar ne žengimas į senumą, bet jau tikrai žengimas į rimtų sprendimų metą, kai reiktų pradėti auginti vaikus, dirbti rimtus stabilius darbus ir statyti namus... O tai gąsdina.

      Panaikinti
    4. Man pasirodė, kad kaip tik drįsai :D Kalbinai mane daugiau, nei aš tave... Nors, gal man tik taip atrodo. :D
      Na, mano teta vaiką pasigimdė būdama 39 pabaigoje, tad kokie 9 metai rezervo dar yra. :)

      Panaikinti
  2. Autorius pašalino šį komentarą.

    AtsakytiPanaikinti