2016 m. birželio 21 d., antradienis

Baigėsi...

Pagaliau baigėsi Liūto tarnavimo kariuomenėje laikas! Ot. ^^

Su Liūto tėvais vykome į Tauragę, kur vyko "iškilminga paleidimo į atsargą ceremonija". 
Žinoma, iškilminga reiškė, jog daug svarbių žmonių sakė daug ne tokių svarbių kalbų. 

Kita vertus, išdalinta eilė padėkų tarnavusių vyrukų (ir merginų) tėveliams už dorai ir pilietiškai išaugintus vaikus. Tarp jų ir Liūto. Bėda tik ta, kad tai buvo patys neverčiausi padėkos žmonės visoje aikštėje...

Liūtas yra nuostabus. Jis nepaprastai pareigingas, sąmoningas ir sąmojingas, sumanus, jautrus, juokingas... jis visoks! Tačiau jo tėveliai... esu begaliniai dėkinga jiems, jog paleido į pasaulį tokį nuostabų sutvėrimą, kaip Liūtas. Tačiau kokiu būdu jis toks išsivystė niekaip nesuprantu... Jo tėvai tokie pilni paniekos Lietuvai ir visiems Liūto sprendimams susijusiems su Lietuva: neemigruoti, tarnauti kariuomenėje, kai niekas tikrai nekvies, tirti partizaninį karą ir t.t. 

Et, kai prisimenu tą dieną detalę po detalės, ji buvo pilna juodų dėmių susijusių su Liūto tėvais. 
Tačiau man tai švytinti visomis tas vasaros dienos spalvomis akimirka, kai be galo, be krašto didžiavausi savo didžiavyriu.

Galų gale, juk jis buvo vienas iš tų 7 ar 8 (iš 400) atitarnavusių vaikinų, kurie gavo specialų apdovanojimą už itin gerą tarnybą ^^ Je. 


4 komentarai:

  1. Pagaliau atnajinai blogą! Įrašai labai smagūs, o ypač suintrigavo nuotraukytė. Bent jau iš nugaros galiu pamatyti kokia gi ta žilaplaukė Luna yra realybėje.
    Sėkmės su savo jaunikaičiu! ;)))

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Dėkui labai už komentarą ir linkėjimus :) Nors nuskambės ne kaip: smagu būti sekamai :)) Vis tik tuo pačiu ir sugėdintai, kad tie atnaujinimai vyksta ne tokiu tempu, kaip norėtųsi ir planuota ^^"

      Panaikinti
  2. Mano šeima panaši. Jie rasistai, homofobikai, į mano įdėjas ir mąstymą žiūri tik pasimistiškai. Dėl to dažnai pykstatės ir (dažniausiai) mamos atžvilgiu esu "prietranka"
    Tačiau esu visiška šeimos priešingybė. Gerbiu žmonių pasirinkimus, man visi žmonės yra lygūs nesvarbu kokie jie bebūtų. Ypač kitokios orientacijos žmonės. Vien dėl jų gynybos esu visaip išvadinima ir jie man vis kiša savo nuomonę ir teigia jog nemoku jos išklausyti.
    Žinoma, gebu, tačiau savo nuomonę pasakau labai stipriai dėl to ji atrodo tokia šiurkšti.
    Bet aš myliu ir gerbiu savo šeimą. Jie augina tokią beprotę kaip aš :D Nepaisant visų pykčiu ir nuomonių nesutapimo:)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Kaip keistai vis dėlto nutinka :)) Arba tai reiškia, kad nepaisant savo aplinkos galime augti ir bręsti atsirinkdami tai kas geriausia ir teisingiausia. Labai įkvepiantis reiškinys :)

      Dėkui, jog pasidalinai ir savo istorija bei linkiu toliau taip šauniai vystytis ;D Išties žavu, kaip nepaisant visko myli savo šeimą ^^

      Panaikinti