2017 m. kovo 1 d., trečiadienis

Kovo 1

Šiandien Grybauskaitei suėjo 61-eri metai. Ar žinojot, kad jos tėčio vardas buvo Polikarpas??? Paprastai tokius visiškai nurautus vardus turi burtininkai 😊 

Viso tokį vardą Lietuvoje nuo 1916 iki 1959 metų yra gavę 20 vaikų. Na, baisiai įdomu. Nesitikėjau, kad tiek daug su tokiu keistu vardu 😊

Šiandien mano Tetei suėjo 49-neri metai. 
Ir tai supratusi niekaip negalėjau nustoti galvoti apie tai,
 kad kitais metais jam bus 50! 

Mano Tetei? 50? Žiauriai keista. 

Ir dar labai keista, jog labai gerai suvokiu, kad kai sakau "Mano Tėčiui 49-neri" - natūrali pasaulio reakcija yra "Jėėėėėzau, koks jaunas!". O kai jam sueis 50, tai jau bus normalus tėčių amžius. Ir šiaip 50 atrodo jau toks kaip ir, čiut-čiut, šitaip vat-va senokas jau 😖

Tarsi žinai, kad nelabai kas nuo to pasikeis. Kaip ir nelabai kas pasikeitė nuo šios nuotraukos iki dabar, taip ir tada nepasikeis, bet protui vistiek iššūkis priimti šią informaciją. Net jei dar liko ištisi metai, o dabar sveikinimus Tėčiui siunčiu dar kiek kitokia proga. Na, tiksliau jis pats paskambina per savo Gimtadienį 😎 
Argi ne miela?

Ech, čia turbūt jau laikas tiesiog palinkėti jam išlikti tokiam pat jaunatviškam, kiek trenktam ir besidžiaugančiam gyvenimu kaip dabar ir tiek 😊

Laimingo Gimtadienio, Teti!

Soundtrack: Steppenwolf - Born to be Wild // Like a true nature's child
We were born, born to be wild

4 komentarai:

  1. Dieve, kokia miela nuotrauka... Awwww! :3 Ir labai smagu žinoti, kad tavo tėtis žuvytė! Žuvytės yra vieni iš mieliausių žmonių, tarp zodiako ženklų. Nuostabu! ^^
    P.S. O kas tas susiraukęs vaikelis nuotraukoje? Tokiu labai nepatenkintu veidu. C: Tu ar kažkuri iš sesių? :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. :D Tu sakai - tu žinai, Iveta (kad žuvys vienos mieliausių) :D
      Ir bijau, kad aš nuo pat gimimo buvau baisiai nefotogeniška ir susiraukus :D

      Panaikinti
  2. zuzana666666666662017 m. kovo 5 d. 15:27

    Labai mielas įrašas:D Toks nuotaikingas ir gyvybingas;) Sveikinu tavo tetį, pati esu žuvytė, tai dar labiau sveikinu su šiuo, man asmeniškai, gražiu skaičiumi;)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. O-jei, visai buvau pamiršusi atrašyti į šį komentarą ^^" Kokia gėda. Bet kuriuo atveju, kadangi zodiakas jau persirito į avino ženklą, sveikinu ir tave su praėjusiu Gimtadieniu, Zuzana :) Ir dėkui už įrašo įvertinimą, smagu, jog patiko :)))

      Panaikinti